نوشته شده توسط : سینا مظفری

پرسپوليس و راه‌آهن، ديدار حساس مرحله يک هشتم نهايي را برابر هم برگزار مي‌ کنند، در تاريخ ديدارهاي 2 تيم لحظات ماندگار بسيار وجود دارد. دیدارهای پرخاطره پرسپولیس ـ راه‌آهن پر از صحنه های تاریخی بوده که به مرور 10 نکته از دل تاریخ بازی های 2 تیم می‌ پردازیم.

1. سال 1356: علی عبده اعلام می‌ کند اگر پرسپولیس 45 گل در مسابقات بزند، پاداشی ویژه به بازیکنان داده می‌ شود، پرسپولیس که 40 گل در پایان هفته بیست و نهم زده بود حریف را 5 ـ صفر برد، 2گل زادمهر، در دقایق پایانی پرسپولیس را از برد 3 ـ صفر به 5 ـ صفر رساند و پاداش سرخپوشان بلافاصله بعد از بازی توسط عبده به آنها پرداخت شد.

2. سال 1360: پرسپولیس در جام‌حذفی 1359، یک ـ صفر به راه‌آهن باخت، در نیمه نهایی جام‌حذفی 60، دو تیم به مصاف هم رفتند. در گزارش آن بازی به قلم مرحوم «حسین جباری» در دنیای ورزش می‌خوانیم: پرسپولیس با وحشتی از قبل به مصاف راه‌آهن رفت ... بازی صفر ـ صفر شد اما در وقت اضافه با 2 گل درخشان و فتح آبادی، سرخ ها برنده شدند و به فینال جام‌حذفی تهران رفتند.

3. سال 1362: در نیمه نهایی جام‌حذفی 61، پرسپولیس یک ـ صفر هما برد و راه‌آهن در ضربات پنالتی 5 ـ 3 استقلال را برد، دیدار فینال در را اردیبهشت 62 انجام شد. پرسپولیس بدون پروین و سلطانی و فتح آبادی 4 ـ صفر راه‌آهن را برد و به دنبال قهرمای در مسابقات باشگاه های تهران جام‌حذفی تهران را هم فتح کرد.

4. سال 1363: باور کردنی نبود، در هفته سوم مسابقات فوتبال باشگاه های تهران، سرخپوشان 8 ـ 1 راه‌آهن را شکست دادند و علی پروین 38 ساله، 4 گل زد، تیتر کیهان وزشی این بود؛ کوپه های راه‌آهن پر از گل شد و دنیای ورزش صحنه ای از خنده علی پروین را به تصویر کشید و زیر آن به طنز نوشت:«هه هه هه، کی بود می‌گفت طرح 27 ساله ها!» طرح 27 ساله ها در سال 61 تصویب و در سال 63 لغو شد و براساس آنها بازیکنان بالای 27 سال حق بازی در تیم‌ملی را نداشتند در حالی که پروین 38 ساله، در 6 بازی تهران 9 گل به ثمر رسانده بود.

5. سال 1366: پرسپولیس به دنبال تساوی با اکباتان و استقلال وباخت به شاهین، وضعیت خوبی نداشت. بعد از تعطیلی ماه مبارک رمضان، سرخ ها ابتدا نیروی زمینی را 2 ـ صفر بردند و سپس به مصاف راه‌آهن رفتند. پنجعلی در این بازی بعد از 11 ماه پرسپولیس را همراهی کرد. او دوران محرومیت خود را همراه سپاه 100هزارنفری محمد (ص) در جبهه جنگ علیه عراق سپری کردو بازی گره خورد و پرسپولیس که برای عقب نماندن از استقلال و دارایی نیاز به برد داشت تا دقیقه 82 نتوانست دروازه حریف را تسخیر کند، با این حال یک سانتر ایده آل از مایلی‌کهن با ضربه سر پنجعلی به گل برد بدل شد. اعتراض کوروش شهبازی فر گلر راه‌آهن در رای بازی تاثیرگذار نبود.

6. سال 1386: پرسپولیس ناکام سالیان 84 و 85 برابر راه‌آهن در هفته پنجم مسابقات تهران بعد از افطار ماه مبارک رمضان به مصاف حریف رفت، حضور 90هزار تماشاگر بعد از افطار بی سابقه بود. مدیریت کاشانی و مربیگری قطبی پرسپولیس را به سامان رسانده بود، 4 برد برابر ابومسلم، نفت آبادان، پیکان و پگاه تماشاگر سرخ را به ورزشگاه برگردانده بود با این حال، سرخپوشان با تیمی مساوی کردند که مدیرعاملش، انصاری‌فرد بود. انصاری‌فرد که تنها 4 ماه قبل مدیرعامل سرخپوشان بود.

7. سال 1378: افشین قطبی، بدون برد برابر راه‌آهن، در هفته 14 لیگ هشتم از پرسپولیس رفت و دستیار او، افشین پیروانی سرمربی پرسپولیس شد در آخرین هفته نیم فصل لیگ، پرسپولیس 2 ـ1 راه‌آهن را برد، برای که سرخپوشان را امیدوار به ادامه کار نگه داشت. بعد از این برد، پرسپولیس صاحب چند نتیجه خوب دیگر شد، مهمترین وجه برد برابر این تیم، پیروزی بعد از سه ناکامی متوالی برابر راه‌آهن و بازگشت موفقیت به پرسپولیس برد.

8. سال 1391: پرسپولیس در بحران عجیبی فرورفته بود، در وضعیتی که تیم با ستاره های گرانقیمتی مثل جلال حسینی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، محمد قاضی، کریم انصاری‌فرد و ... لیگ را شروع کرده بودند دور ناکامی ها شروع شد، پرسپولیس یحیی گل‌محمدی را از صبا گرفت و به عنوان دستیار مانوئل ژوزه محلل داخل آستین نگهش داشت، پرسپولیس بعد از آمدن یحیی، گویی جان گرفت و در یک بازی خوب 2 ـ صفر راه‌آهن را در 15 دقیقه اولیه بازی برد ...

9. سال 1391: علی دایی که از پرسپولیس جدا شده بود ادعا داشت که آنقدر پرسپولیسی است که در ماجرای انتخاب 3 نفره کمیته فنی (ذوالفقارنسب، زادمهر و پنجعلی)، از بین استیلی و درخشان، حق اوست تا سرمربی شود اما در دیدار برگشت 2 تیم راه‌آهن 4 ـ 3 پرسپولیس را برد. بعد از هر گل، دایی مشت ها را گره کرده و تماشاگران پرسپولیس را در بهت فرومی برد. باورنکردنی تر و سخت تر، آن بود که 3 گل از 4 گل را بهادر عبدی، مرد مازاد پرسپولیس 88 به ثمر رساند.

10. سال 1393: یک هفته مانده به پایان لیگ سیزدهم حرفه ای، در فروردین این سال سرخ ها به مصاف راه‌آهن رفتند، در حالی که جدول پایانی لیگ نشان از قهرمانی پرسپولیس در صورت پیروزی برابر راه‌آهن، می‌ داد اما نیلسون که رکورددار کلین شیت لیگ سیزدهم را برای سرخ ها ثبت کرد و اشتباه خاصی در طول یک سال لیگ نداشت، سر بزنگاه، اشتباه کرد و پرسپولیس قهرمانی را از دست داد، در جدول پایانی لیگ پارسال یک گل خورده از سرخ ها کم کرده و 2 امتیاز اضافه کنید تا باورتان شود.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

حميد درخشان سرمربي پرسپوليس، درباره سوابق رويارويي هايش با حميد استيلي سرمربي راه‌آهن صحبت مي‌ کند.

، حمید درخشان سرمربی پرسپولیس می‌گوید: اگر در بازی لیگ استیلی را به سمت تماشاگران بردم به خاطر علاقه وافری ست که به او دارم ؛در بین همه بازیکن هایی که در سالهای آخر فوتبال من به پرسپولیس آمدند ،هیچ کس اندازه حمید محترم نبود . او در هر شرایطی که بود وقار خود را از دست نداد و جز حمید خان مرا با واژه دیگری خطاب نکرد وحالا هم همین طور است ،سال 81 که سرمربی جوانان ایران بودم دوست داشتم فوتبالش را زودتر تمام کند و او را در تیم ملی کنار خودم بیاورد.

رویانیان و استیلی 

دوره ای که قرار بود به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب بشوم به خودم می گفتم همه جوره هر کاری می کنم تا حمید را بیاورم کنار خودم . اما آن اتفاق نیفتاد ...

سایپا فقط یک حمله کرد

با آقای تاج حرف میزدیم ،او در بازی گذشته تیم که به سایپاباختیم به ورزشگاه آمده بود تا دوربین را به ورزشگاه راه ندهد وخودش تایید کرد وگفت ؛"حمید یک توپ آمد جلوی گل تیمت وهمان توپ هم گل شد ".البته ما در بازی های این هفته با 2 برد به استقبال روزهای خوب آینده خواهیم رفت وبرای تماشاگر صحنه های جذابی را رقم خواهد زد.

2 مصدوم ما برگشته اند

احتمالا برای بازی با راه‌آهن از محمد نوری می‌ توانیم استفاده کنیم و طبق اعلام پزشکان تیم هادی نوروزی هم مصدومیتش برطرف شده است و در بازی با راه‌آهن می‌ توانیم از او استفاده کنیم. با این حال همچنان علی‌عسگری، دغاغله و رضا نوروزی را در اختیار نداریم، آنها بازیکنان بسیار تاثیرگذاری برای ما بودند.

الان وقت شکایت نیست

نمی‌ توانم بگویم اگر می‌ دانستم زمانی که به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب می‌ شدم، این همه بدشانسی را می‌ دیدم سرمربیگری پرسپولیس را قبول می‌ کردم یا نه؛ الان وقت این حرف ها نیست و باید به آینده نگاه کنم. تلاش می‌ کنیم از این به بعد بهترین نتایج را با توجه به موجودی که داریم کسب کنیم.

بازی ها حسابی به ما فشار آورده است

اینکه 4 روز یک بار مجبور هستیم بازی کنیم، حسابی به ما فشار آورده است. بازیکن نداریم و با این بچه هایی که در اختیار داریم برگزاری 4 روز یک بار بازی ها بی نهایت سخت است.

جعفرپور نمی‌ تواند بازی کند

ظاهرا قبل از اینکه جعفرپور با ما قرارداد ببندد با شهرداری تبریز، قرارداد داشته و نمی‌ تواند برای ما بازی کند. دنبال هستیم کارهای او را حل کنیم ولی اگر نشد، در نیم فصل از او استفاده می‌ کنیم. 

استیلی بزرگ است

درخشان درباره 3 بازی گذشته که حمید استیلی را با تیم هایش برده است گفت اگر ممکن است این مطلب را ذکر نکنید ،او به خاطر بزرگیش هیچ وقت بازنده نیست ونخواهد بود ومطمین باشید که در بازیهای آینده باتیم راه آهن نتایج شایسته ای میگیرد وراه آهن بهتر از همیشه ودر سالیان اخیر عمل خواهد کرد.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

لوئيس انريکه، سرمربي بارسلونا، پس از شکست 3-1 تيمش مقابل رئال مادريد، تاکيد کرد از بازي دادن به لوئيس سوارز پشيمان نيست.ستاره اروگوئه ای بعد از پشت سر گذاشتن دوران 4 ماهه محرومیتش، امشب در ال کلاسیکو اولین بازی رسمی اش را برای آبی و اناری ها انجام داد. او پاس تک گل بارسا را برای نیمار فراهم کرد اما نتوانست مانع از شکست تیمش مقابل رئال شود.
اما انریکه اعلام کرد از اینکه سوارز را بعد از 4 ماه دوری از میادین، از ابتدا به میدان فرستاده، پشیمان نیست. او گفت:" نه؛ از تصمیمم برای بازی دادن به سوارز از ابتدا، پشیمان نیست. او از ابتدای حضورش در بارسا، کنار تیم بود و نمایش خوبی داشت. شاید بهتر از آنچه انتظار داشتم."
انریکه همچنین تایید کرد که رئال شایسته پیروزی در این دیدار بود:" ما برای دقایقی خوب کار کردیم اما فکر می کنم اشتباهات زیادی داشتیم. رئال نمایش خوبی داشت و شایسته پیروزی بود. ما باید اشتباهات مان را بررسی کنیم.
شکست جزئی از فوتبال است. باید از این نتیجه درس بگیریم و باید در پایان فصل ببینیم که نتیجه این دیدار چقدر مهم بود."



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

رئال مادريد در ديداري جذاب و ديدني توانست بارسا را با نتيجه 3-1 شکست بدهد. شاگردان آنچلوتی اگرچه در ابتدای بازی غافلگیر شدند اما در نهایت توانستند با پیروزی در این دیدار 21 امتیازی شده و در یک امتیازی بارسا در صدر جدول قرار بگیرند. 
بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه 4، توسط نیمار به گل رسید. ستاره برزیلی بعد از گرفتن توپ از سوارز، در عرض حرکت کرد و بعد از کنار زدن دو بازیکن حریف، با یک ضربه دقیق، دروازه کاسیاس را باز کرد.
بنزما می توانست خیلی زود کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر او به تیر دروازه بارسا برخورد کرد؛ ضربه برگشتی هم به آسمان زده شد. حملات رئال ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 34 توانستند به گل تساوی برسند. ارسال عرضی مارسلو، به دست پیکه برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و توانست برخلاف جهت حرکت براوو، دروازه بارسا را باز کند. این نتیجه تا پایان نیمه اول پا بر جا ماند.

رئال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل برتری رسید. ضربه کرنر تونی کروس، با ضربه سر په په، به گل دوم رئال تبدیل شد. بارسا چند حمله پراکنده برای رسیدن به گل تساوی انجام داد اما این رئال بود که در دقیقه 61، توانست به گل سوم برسد. اشتباه اینیستا، رونالدو را صاحب توپ کرد و او هم با یک پاس دیدنی، بنزما را در موقعیت گلزنی قرار داد. ستاره فرانسوی هم با یک شوت دیدنی، دروازه براوو را برای بار سوم باز کرد.
در ادامه بارسا تلاش زیادی برای جبران نتیجه انجام داد اما این رئالی ها بودند که روی ضدحملات می توانستند به گل های بیشتر برسند. در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا رئال با یک پیروزی دلچسب، به یک امتیازی بارسا در صدر جدول برسد. 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

سرمربي استقلال از مسوولان صداوسيما درخواست مي‌کند ميزان درآمدهاي برنامه نود را شفاف کند. همانطور که برنامه نود سعي کرده با شفاف سازي ميزان درآمد مربياني مثل او را براي مردم روشن کند.

قلعه‌نویی پس از بازگشت از سفر مشهد به طور اختصاصی با "ورزش سه" به گفت و گو نشسته و صحبت های کاملی را در این زمینه انجام داده است. خواندن این گفت و گو را از دست ندهید.

تشکر ويژه از مسوولان پديده و مسوولان برگزاري بازي

ابتدا ايام سوگواري را به همه هم‌وطنان عزيز تسليت مي‌گويم و اميدوارم عزاداري همه عزيزان مورد قبول واقع شود. پيش از صحبت درباره مسائل فني بازي با پديده هم بايد تشکر ويژه‌اي داشته باشم از مسوولان تيم پديده که فضاي خوبي براي ما وجود آوردند. ما واقعا از تمرين کردن در مشهد لذت برديم و زميني در اختيارمان گذاشتند. فوتبال بايد همين باشد. تشکر ويژه‌اي دارم از مسوولان برگزاري بازي که فضاي مناسبي ايجاد کردند و در روز بازي هم فضا و نظم خوبي در زمين برقرار بود.

هر دو تيم شانس برد داشتند

از نظر من هر دو تيم براي برنده شدن شانس داشتند. در يک ربع اول بازي مي‌توانستيم با دو گل از پديده جلو بيفتيم و سجاد(شهباززاده) روي موقعيت دوم بي‌دقتي کرد و در دقيقه 10 يک موقعيت صد در صد را تبديل به گل نکرد. بعد از آن پديده حاکم بر زمين شد و در نيمه دوم هم خيلي خوب بازي را شروع کردند که در نهايت به گل هم رسيدند. با تعويض‌هايي که داشتيم توانستيم از دقيقه 75 بهتر از پديده بازي کنيم و کنترل بازي را در اختيار بگيريم و حتي به گل هم نزديک شديم که متاسفانه باز سجاد آن را از دست داد. هر دو تيم فکر و ذکرشان انجام يک بازي تاکتيکي بود و تيم داوري هم براي سرعت دادن به بازي خيلي کمک کرد.

درگير‌ي‌ام با ستوده طبيعي بود

درگيري با دکتر ستوده نداشتم و نمي‌دانم اين بحث براي چيست. حرف‌هايم يک چيز طبيعي بود و از او خواستم تا بازيکن را براي حضور در زمين سريع‌تر آماده کند. در آن لحظه فشار تماشاگر و تيم حريف زياد بود و بايد هرچه سريع‌تر بازيکن‌مان آماده مي‌شد.

فوتبال هووي همه شده است

طبيعتا همه بايد قانونمند باشند و وقتي چيزي قانوني است به آن تمکين کنيم. نمي‌توان برخلاف قانون و طبق ميل شخصي رفتار کرد. البته فوتبال خيلي مظلوم است و هرکسي درباره آن صحبت مي‌کند اما نوبت به حق که مي‌رسد توجهي نمي‌شود و حق آن داده نمي‌شود. روز گذشته راديو گوش مي‌دادم و يک عزيزي که در رشته ديگري تخصص داشت درباره فوتبال حرف مي‌زد و فکر و ذکرش اين بود. پس بايد قبول کرد که فوتبال در با همه رشته‌ها فرق دارد اما به نظر مي‌رسد فوتبال هووي همه شده است. همه مي‌آيند دور و بر فوتبال و معروف و پولدار مي‌شوند جز خود فوتبالي‌ها.

درباره برنامه نود هم شفاف سازي شود

مگر شفاف‌سازي خوب نيست؟ مگر درباره رقم قرارداد من، علي دايي و تيم‌ها شفاف سازي نمي‌کنند و ريز آن را در نمي‌آورند؟ خب چه اشکالي دارد درباره برنامه نود هم شفاف سازي شود. برنامه‌اي که خودش اينقدر روي شفاف سازي گير مي‌دهد بيايند درباره ميزان درآمد تهيه‌کننده، مجري و صدا و سيما هم شفاف سازي شود. جايي که قلم و نفس شان براي اجنبي‌هاست چرا اينجا سکوت مي کنند.

فردوسي‌پور هم در‌آمد برنامه‌اش را اعلام کند

همه جاي دنيا 80 درصد هزينه فوتبال از تلويزيون است. درست است کانال خصوصي دارند. اينجا هم بايد فکري شود. يا براي باشگاه‌ها کانال خصوصي بگذارند و يا رسانه ملي خودش حق فوتبال را بدهد. پخش نشدن فوتبال شادابي را از جامعه مي‌گيرد. حتي همين فوتبالي که آقايان به آن انتقاد دارند. همه از بغل فوتبال معروف و پولدار مي‌شوند. همان قلم و تريبوني که اينقدر بحث مي‌کند چرا يک بار نمي‌گويد درآمدش از پول تبليغات، پيامک و ... چقدر است اما درباره قرارداد قلعه نويي و علي دايي بحث مي کند. برنامه‌اي که از کنار فوتبال به شهرت و همه جا رسيد. بايد برنامه‌هاي منتسب به فوتبال هم ريز درآمدشان از فوتبال را هم اعلام کنند.

هر جا کم مي‌آورند مي‌گويند فوتبال حق ما را خورد

همه کار و زندگي‌شان را ول کرده‌اند و درباره فوتبال حرف مي‌زنند. رشته دو ميداني به نظرتان از الکلاسيکوي امشب بيشتر طرفدار دارد؟ من اعتقاد دارم بايد حق همه رشته‌ها داده شود اما اينطور نباشد که هر کسي در رشته خودش به مشکل برخورد و وسط بحث فني و کارشناسي درباره رشته خودش بگويد فوتبال حق ما را خورده است. همين فوتبالي که حق خيلي‌ها را خورده چقدر جلوي آسيب‌هاي اجتماعي را گرفته است. اما هميشه فوتبال را خوار و ذليل مي‌کنند.

اين قلم‌ها عمر و عاصي هستند

خوشحالم که قلم‌هايي درباره‌شان صبحت شده کم کم ذات خودشان را نشان مي‌دهند. تيتر مي‌زنند فلاني بازداشت شده. من چيزي را کتمان نمي‌کنم. درگيري بعد از بازي به وجود آمد. اما بعد از آن در جلسه و نشستي همه چيز به خوبي تمام شد. مردم اين قلم‌ها مسلمان عمر و عاصي هستند. چرا بايد با آبروي کاپيتان تيم ملي و استقلال را اينطور بازي شود. خودم و آقايان عزيزي، قاضي حيدري و فرهنگي درباره اين اتفاق همانجا حرف زديم و همه چيز تمام شد.

با تمام نفرات مقابل پارسه قرار مي‌گيريم

پارسه تيم باشخصيتي است و من احترام زيادي براي‌شان قائل هستم. نه بخاطر فوتبال‌شان که بيشتر به خاطر طرز فکري که در اين باشگاه جاري است. اين باشگاه بيش از اينکه ورزشي باشد، فرهنگي و آموزشي است. اين تيم وابسته به پارسه است و احترام زيادي براي آقاي بهمن عابديني و مديران ارشد آن که خط مشي‌شان سياست گذاري براي کمک به ورزش است، قائلم. پيش از اين با پارسه بازي کرده‌ايم و مطمئنا تیمی که فولاد را حذف کرده حرف زيادي براي گفتن دارد. ما همانند ديدار قبلي‌مان با تمام نفرات مقابل پارسه بازي مي‌کنيم.

از ملي‌پوشان راضي نيستم اما روز به روز بهتر مي‌شوند

ما اردوي خوبي در مشهد داشتيم و جا دارد از مهندس عبداله‌پور، هواپيمايي تابان که از دوستان خوبم هستند و جناب آقاي سي ميتي مديريت هتل آبان تشکر ويژه‌اي مي‌کنم که زحمات زيادي براي تيم ما کشيدند. درباره شرايط ملي‌پوشان هم بايد بگويم اگر سپاهان يک بازيکن داشت ما چهار بازيکن در جام جهاني داشتيم که در اردوي آخر 6 بازيکن شده بود. از شرايط ملي‌پوشان در بازي آخرمان مقابل پديده بيشتر راضي بودم. بازيکنان ملي‌ هنوز در فضاي جام جهاني هستند و نتوانسته‌اند به ليگ برگردند. اما نسبت به بازي‌هاي قبلي خيلي بهتر شده‌اند اما هنوز در حد سابق خودشان نيستند و ظاهر نشدند. اما به عينه مي‌بينم که در تلاش هستند به شرايط آرماني گذشته برگردند و بيشتر به تيم کمک کنند.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

سازمان ليگ‌برتر فوتبال ايران رسما نام 27 بازيکني که با مدارک جعلي اقدام به دريافت کارت پايان خدمت خود کرده بودند را اعلام کرد.این خبر مهم که امروز در وب سایت سازمان لیگ منتشر شده است، نکات مهمی درخود دارد از جمله اینکه نام شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه و یکی، دو بازیکن دیگر از جمله (مهرداد پولادی) در فهرست کسانی که کارت معافیتشان باطل شده نیست.

هنوز مشخص نیست که به اسامی این فهرست باز هم اضافه خواهد شد یا جنجال کارت های معافیت از سربازی با همین فهرست به اتمام می‌رسد؟

با توجه به گزارش شماره 3352/110 در 15 مهر 93 مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال مبنی بر ابطال کارت معافیت 27 بازیکن شاغل در فوتبال کشور از سوی سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی جهوری اسلامی ایران و اینکه با ابطال کارت معافیت بازیکنان مذکور، نامبردگان سرباز وظیفه محسوب شده می‌شوند، آنها اجازه فعالیت ورزشی در تیم‌های فعلی خود را ندارند.

بنابراین کمیته انضباطی با استناد به بند 14 ماده 68 آیین‌نامه انضباطی ادامه حضور آرش افشین، ولید مشایی‌زاده، ابراهیم صالحی، محمد معاوی، عباس عسگری، میلاد شیخی، توحید غلامی، میلاد مدیرروستا، کوشا بختیاری‌زاده، امیر شرفی، فربد دهکردی، میثم کریمی، بختیار رحمانی، سعید حلافی، وحید نجفی میرچی، سید علیرضا ابراهیمی، عباس پورخسروانی، مهدی محمد‌زاده، محمد حسین مهرآزما، آرمان شهدادنژاد، حامد زمانی، مهربان عیسی پوران، سینا عشوری، رضا طاهری، فرهاد سالاری‌پور، علی حمودی و حسین ماهینی در فعالیت‌ها و مسابقات تیم‌های فعلی‌شان را ممنوع اعلام کرد.

بدیهی است که هر گونه فعالیت فوتبالی بازیکنان فوق نیز منوط به مجوز رسمی سازمان نظام وظیفه بوده و این رأی قطعی است.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

تيم ملي واليبال ايران موفق شد با شکست 3 بر صفر چين در بازي فينال هفدهمين دوره مسابقات قهرماني جوانان پسر آسيا بر بام آسيا بايستد. این دیدار راس ساعت 19 به وقت تهران سوت خورد و 12 مرد جوان ایرانی رو در روی چین قدرتمند قرار گرفتند.

بازی با ترکیب حمودی، حیدری، معنوی نژاد، ولایی، الله وردیان و تقی زاده شروع شد و بازیکنان ایران با شروعی قدرتمند اختلاف امتیاز را از همان ابتدای بازی زیاد کرد به طوری که چینی ها نتوانستند خود را به بازی بازگردانند. سرویس های بی نقص الله وردیان، دفاع های پی در پی تقی زاده، حملات معنوی نژاد، تقسیم پاس حمودی و در خشش سایر بازیکنان تیجه بازی را به نفع ایران کرد.

با توجه به بازی روز گذشته ایران مقابل بحرین انتظار می رفت ایرانی ها خسته و کم رمق در بازی فینال حاضر شوند اما هم از نظر روانی و هم بدنی بسیار آماده ظاهر شدند به طوریکه بحرینی های حاضر در سالن هم به تشویق ایران پرداختند. حدود 200 ایرانی هم مشوق تیم ملی جوانان در سالن بودند که در طول بازی از نظر روحی بسیار موثر ظاهر شدند. نمایش قدرتمند ایران در این مسابقات این پیش بینی را بین حاضرین در مسابقات به وجود آورد که ایران در مسابقات جهانی هم به عنوان یکی از قدرت ها ظاهر خواهد شد. تیم ملی والیبال جوانان ایران توانست در پایان این بازی با تیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 19 ، 25 بر 18 و 25 بر ... پیروز شود تا به عنوان قهرمانی هفدهمین دوره مسابقات جوانان پسر آسیا دست پیدا کند. در بازی رده هم کره جنوبی موفق شد بحرین میزبان را از پیش رو بردارد تا مدال برنز این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد.



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

تيم ملي ايران تا قبل از جام ملت‌هاي آسيا 2015 دو ديدار قطعي دوستانه را در برنامه‌هاي خود دارد.

تیم ملی ایران تا قبل از جام ملت‌های آسیا 2015 دو دیدار قطعی دوستانه را در برنامه‌های خود دارد.

بر همین اساس شاگردان کی‌روش روز 27 آبان به مصاف کره‌جنوبی می‌روند و روز 7 دی در بازی خداحافظی خود در تهران با فلسطین دیدار خواهند کرد، هرچند که توافقات لازم برای برگزاری دیدار دوستانه با عراق نیز در سیدنی استرالیا و در مدت زمان برگزاری اردوی تیم ملی انجام شده و برای تحقق این دیدار فقط امضای قرارداد بین فدراسیون دو کشور باقی مانده است.

به نقل از فارس، در همین زمینه طی روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی در مورد برخی بازی‌های دوستانه دیگر صورت گرفته است که در زیر و با بررسی کمپ‌‌های تیم ملی در روزهای فیفادی، به بررسی بازی‌های احتمالی تیم ملی می‌پردازیم:

* اردوی تیم ملی در تهران

از 18 تا 27 آبان

دیدارهای قطعی: دیدار با کره‌جنوبی (27 آبان)

قرار است تیم ملی در دومین کمپ خود بعد از اردوی پرتغال، به مدت 10 روز تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی در تهران دنبال کند.

کی‌روش پیش از این به دنبال برگزاری دیدار دوستانه با کشورهای عربی از جمله کویت، عمان و عربستان در تاریخ 23 آبان بود که به خاطر حضور این کشورها در جام خلیج فارس، دیدار با تیم‌های عربی در این تاریخ منتفی شد.

در حال حاضر برای برگزاری دیدار در این روز هنوز گزینه خاصی مطرح نشده است.

* اردوی تیم ملی در ژوهانسبورگ

از 24 آذر تا 4 دی

دیدارهای قطعی: ؟

تیم ملی قبل از اعزام به استرالیا، یک اردوی خارجی دیگر را تجربه خواهد کرد. ملی‌پوشان در تاریخ 24 آذر راهی آفریقای جنوبی می‌شوند تا دو دیدار دیگر را نیز در این کشور انجام دهند.

در حال حاضر گفته می‌شود تنها دیدار با آفریقای جنوبی تقریبا در این کشور قطعی است، اما زمان آن مشخص نیست.

برای روز 28 آذر نیز گفته می‌شود تیم ملی به احتمال زیاد در این روز به مصاف زیمباوه می‌رود البته این دیدار در صورتی قطعی می‌شود که حریف آفریقایی حاضر شود با تیم ملی بزرگسالانش به مصاف ایران بیاد.

*مینی کمپ تهران

دیدار قطعی: دیدار با فلسطین (7 آذر)

*اردوی تیم ملی در سیدنی

از 12 دی تا قبل از آغاز رسمی جام ملت‌های آسیا

دیدارهای قطعی: دیدار با عراق (نیمه اول اردوی تدارکاتی)

تیم ملی فوتبال ایران 11 دی ماه راهی استرالیا می‌شود تا در این کشور آخرین اردوی آماده سازی برای حضور در جام ملت‌ها را برگزار کند.

قرار است تیم ملی ایران در نیمه اول این اردو به مصاف عراق برود تا شاگردان کی‌روش به صورت رسمی به استقبال جام ملت‌های آسیا بروند.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

لوسيانو ادينهو مهاجم تراکتورسازي در دو بازي گذشته نتوانسته آمار گلزني اش

ادینهو به هواداران قول داد در بازی با سایپا هر طور شده گل بزند. ادینهو پیش از بازی حساس برابر سایپا گفت‌وگویی با "ورزش سه" انجام داد: بازی با پیکان تمام شده و حالا به فکر سایپا هستیم، در این بازی روی 2 اشتباه گل خوردیم و متاسفانه باختیم. البته مهدی رحمتی دروازه‌بان خیلی خوب و شوت گیری است و تمام موقعیت های ما را گرفت. خودم هم در این بازی یک شانس تک به تک داشتم که متاسفانه بیرون زدم. دوست داشتم به رحمتی گل بزنم اما نشد و باید در بازی برگشت تلاشم را بکنم و گل بزنم.

ادینهو از زمانی که شماره 10 را پوشیده نتوانسته گل بزند و در خصوص اینکه این شماره برایش بدشانسی آورده هم توضیح داد: شماره پیراهن فرقی ندارد، من تمام تلاشم را می‌ کنم تا با هر شماره ای گل بزنم. فقط در دو بازی گل نزدم اما باز هم 10 می‌ پوشم واین شماره را خیلی دوست دارم. اصلا به این حرف ها اعتقادی ندارم. برای بازی با سایپا تمرکز کردم و می‌ خواهم در این بازی حتما گل بزنم. ما باید در این بازی برنده شویم و اگر شانس داشته باشم گل اول را من می‌ زنم. ما جام‌حذفی را جدی گرفتیم و می‌خواهیم به فینال برویم و بعد هم قهرمان شویم. صدرنشینی در لیگ را هم ادامه می‌ دهیم.

مهاجم برزیلی تراکتور در رابطه با درخواست تابعیت ایرانی اش هم گفت: من خبر ندارم این کارها در چه مرحله ای است اما امیدوارم زودتر این اتفاق بیافتد چون ایران را دوست دارم و این کشور وطن دوم من حساب می‌ شود.

 

 

 

 

را بالا ببرد، به همين خاطر براي بازي با سايپا در جام‌حذفي انگيزه زيادي دارد.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

 کریستیانو رونالدو هر چند می گوید که دوست ندارد درباره لیونل مسی صحبت کند اما به نظر می رسد که این ستاره پرتغالی به اسم ستاره آبی-اناریها حساسیت دارد یا چه بسا قربانی سوالات پیاپی و کلیشه ای رسانه ها شده است. در زیر به 10 اظهار نظر جنجالی رونالدو درباره مسی می پردازیم

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی،  کریستیانو رونالدو و لیونل مسی چند سالی است که بر فوتبال جهان حکمرانی می کنند و جوایز فردی را یکی پس از دیگری به خود اختصاص می دهند. این دو بازیکن همواره در این چند سال اخیر در اوج  بوده اند و به جرات می توان گفت که چه بسا فوتبال جهان هیچ گاه چنین دوستاره ای را همزمان به خود ندیده است.

این دو بازیکن هر چند می گویند که به دیگری فکر نمی کنند و تنها تمرکزشان بر روی بازی خود و تیم محبوبشان است اما واقعیت چیز دیگری را می گوید. حداقل این درباره کریستیانو رونالدو صدق می کند که هراز چند گاهی با زبان کنایه و واقعیت به همتای آرژانتینی خود حمله می برد و به انتقاد از او می پردازد.

رسانه ها نقش زیادی در تحریک ستاره پرتغالی رئال مادرید دارند. آنها با سوال های خود از آنچه که در درون رونالدو درباره مسی وجود دارد پرده می بردارند. رونالدو چند روز پیش در مراسمی که در شهر موناکو فرانسه برگزار شد به  عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شد. او در گفت و گویی که با یکی از شبکه های تلویزیونی پرتغال داشت سخنانی را بر زبان آورد که باردیگر از دشمنی او با لیونل مسی پرده بر می دارد. او درباره این سوال که آیا مسی شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2014 برزیل بود اینگونه پاسخ داد" اگر آنچه را که درباره توپ طلای جام جهانی 2014 برزیل در ذهن دارم بر زبان آورم بدون شک زندانی می شود"

این اظهار نظر رونالدو نشان می دهد که او از انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جام راضی نیست و این ستاره آرژانتینی را شایسته دریافت چنین جایزه ای نمی داند. مسی در حالی به این عنوان دست یافت که توانست با بازیهای خوب خودش تیم ملی فوتبال آرژانتین را به فینال برساند. بعید به نظر می رسد که رونالدو براین باور باشد که خودش شایسته کسب این جایزه است چرا که تیم ملی فوتبال پرتغال نمایش بسیار ضعیفی در جام جهانی داشت و حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. منظور رونالدو از این سخنان چیست؟ آیا او با مسی دشمنی دیرنه دارد و چشم دیدن موفقیت این بازیکن را ندارد یا اینکه می خواهد با این سخنان اذهان عمومی را نسبت به مسی تغییر دهد؟ هر چه باشد رونالدو به نظر می رسد که رابطه خوبی با مسی ندارد چرا که این برای نخستین بار نیست که او به اظهار نظر درباره مسی می پردازد اما این ستاره آرژانتینی علاقه زیادی به پاسخ دادن رونالدو ندارد و به نظر می رسد همین باعث محبوبیت زیاد او شده است. در زیر به 10 اظهار نظر جنجالی رونالدو درباره مسی می پردازیم.

1-      نوامبر 2008

رونالدو در گفت و گو با روزنامه "استادو دي سائو پاولو" درباره این سوال که او بهترین بازیکن جهان است یا لیونل مسی اینگونه پاسخ داد: من اولین، دومین و سومین بازیکن برتر جهان هستم هر چند که گزینه های دیگری مثل لیونل مسی وجود دارند. من هر کاری انجام داده ام تا به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شوم.

2- فوریه2011

رونالدو در گفت و گو با کنال تلویزیونی "انتینا 3" اسپانیا گفت: من بهتر از مسی هستم یا مسی بهتر از من است؟ من به این سوال پاسخ نمی دهم. خود شما بهتر می دانید که چه کسی بهتر است. این کاملا روشن است.

3- نوامبر 2010

رونالدو سه گلی را که لیونل مسی در دیدار برابر آلمریا به ثمر رساند به تمسخر می گیرد. بارسلونا چند روز قبل از ال کلاسیکو با 8 گل آلمریا را در هم کوبید که مسی در این دیدار هت تریک کرد اما واکنش رونالدو درباره هت تریک مسی جالب است" خب چه شده است؟ باید ببینیم که آیا بارسلونا می تواند برابر تیم ما هم هشت گل به ثمر رسند" جالب این است که بارسلونا در آن سال که مورینیو هدایت رئال را برعهده داشت با نتیجه 5 بر صفر در نوکمپ به پیروزی رسید.

4- سبتامبر 2011

رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در زاگرب به مصاف دینامو زاگرب کرواسی رفت. در این دیدار تماشاگران با سردادن نام مسی اعتراض خود را به رونالدو نشان دادند. این ستاره پرتغالی پس از پایان بازی اینگونه واکنش نشان داد: آنها چنین کاری را می کنند چرا که من ثروتمند،خوش تیپ و بازیکن بزرگی هستم. آنها به من حسادت می کنند.

5- أكتبر 2011

در دیدار برابر تیم ملی فوتبال قبرس بعد از آنکه هواداران نام مسی را صدا زدند رونالدو اینگونه واکنش نشان داد:این کار را افرادی انجام می دهند که غیر طبیعی هستند. کسی که فوتبال را دوست دارد کریستیانو رونالدو را هم دوست دارد.

6- نوامبر 2011

بعد از آنکه رونالدو کفش طلا را دریافت کرد اینگونه واکنش داد: این جایزه را با جایزه های دیگر عوض نمی کنم چرا که این جایزه بر پایه رای دیگران نیست. بهتر است که با مسی در جایزهای که بر پایه آمار است رقابت کنم. در آن هنگام به خوبی پی خواهید برد که چه کسی بهتر است.

7- می 2012

کریستیانو رونالدو در گفت وگویی که با شبکه "CNN" داشت، گفت: من بهتر از لیونل مسی هستم. نمی توان اتومبیل فراری را با پورشه مقایسه کرد"

8-ژانویه 2012

رونالدو بعد از آنکه نام مسی را در ورزشگاه از سوی هواداران تیم ملی فوتبال دانمارک شنید اینگونه واکنش نشان داد: شما می دانید که الان مسی کجاست؟ آیا می دانید؟ او در رقابت های کوپا آمریکا با تیم ملی کشورش ناکام شد و از دور رقابت ها حذف شد. براین باورم که این بسیار بد است. آیا اینطور نیست؟ من خوشحالم که هنوز تیمم از رقابت های یورو 2013 حذف نشده است.

9-- فوریه 2013

رونالدو در سال 2013 به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد این در حالی بود که لیونل مسی از سه رای که داشت حاضر نشد رونالدو را انتخاب کند. رونالدو درباره این سوال که چرا مسی به او رای نداد اینگونه واکنش نشان داد: از رای ندادن مسی به من شگفت زده نشدم و اصلا تعجب نکردم چرا که او در سال 2012 هم من را جزو سه بازیکن برتر قرار ندارد. این طبیعی است!

10- آگوست 2014

رونالدو درباره این سوال که آیا لیونل مسی شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی 2014 بود،اینگونه پاسخ داد" اگر آنچه را که درباره توپ طلای جام جهانی 2014 برزیل در ذهن دارم بر زبان آورم بدون شک زندانی می شود"



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

کریستیانو رونالدو که شب گذشته (چهارشنبه) در برتری 3 بر صفر رئال مادرید در خانه لیورپول در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا گل اول کهکشانی‌ها را در دقیقه 23 به ثمر رساند و اولین گل دوران حرفه‌ای خود را در ورزشگاه آنفیلد وارد دروازه سرخپوشان کرد، در خصوص اولین ال‌کلاسیکوی فصل که قرار است شنبه شب برگزار شود، گفت: واقعاً درک نمی‌کنم که چرا با وجود اینکه ما چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم باید ال‌کلاسیکو شنبه برگزار شود. ظاهراً مسئولان برگزاری مسابقات لالیگای اسپانیا توجهی به جزئیات ندارند، این در حالی است که ال‌کلاسیکو مهمترین بازی به شمار می‌رود.

وی افزود: واقعاً نمی‌توانم این موضوع را هضم کنم. باید به بازی‌های بزرگی نظیر ال‌کلاسیکو نگاهی ویژه‌تر شود. این مسابقه باید به جای شنبه شب یکشنبه شب برگزار شود. اگر از هر فوتبالیست حرفه‌ای هم بپرسید به شما خواهد گفت که برای چنین مسابقه‌ بزرگی دو روز فرصت برای ریکاوری کم است و این مدت باید به سه روز افزایش یابد.

ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها که در 13 بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری 20 گل به ثمر رسانده است، تصریح کرد: ال‌کلاسیکوی پیش‌رو بازی دشواری خواهد شد، چون بارسلونا هم در شرایط خوبی به سر می‌برد و عالی بازی می‌کند. در این بازی هم قرار نیست جلوی لیونل مسی بازی کنم، در این بازی برابر بارسلونا قرار خواهم گرفت. بارسا تیم بزرگی است و باید بگویم رئال مادرید و بارسلونا شبیه به هم بازی می‌کنند.

بارسلونا هم 24 ساعت پیش از بازی رئال مقابل بندرنشینان موفق شده بود در گروه F لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر یک آژاکس هلند را در نیوکمپ شکست دهد.

پس از گذشت هشت هفته از رقابت‌های لالیگای اسپانیا بارسلونا بدون هیچ شکستی و بدون اینکه حتی یکبار دروازه‌اش باز شود با 22 امتیاز صدرنشین است. رئال مادرید هم با یک شکست و 18 امتیاز در رده سوم جدول این رقابت‌ها جای دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

رئال مادريد با برتري بر ليورپول در شرايط مطلوبي به ال کلاسيکو رسيد. کريستيانو رونالدو نيز با زدن  هشتمین برتری متوالی رئال مادرید می تواند با یک برد شیرین در ال کلاسیکو به نهمین برد متوالی این تیم تبدیل شود. با این حال کریس رونالدو وقتی صحبت از ال کلاسیکو و دوئلش با مسی شد، به خبرنگاران گفت:" این رویارویی رئال مادرید و بارسلوناست نه من و مسی. علاوه بر این درک نمی کنم که چرا این بازی باید روز شنبه و در ساعتی 18 برگزار شود؟ فاصله زمانی بسیار کمی بین بازی ما با لیورپول و این بازی حساس وجود دارد.دو روز، زمانی کافی برای آماده شدن نیست. 

ال کلاسیکو با تمام بازی های دیگر فرق دارد.به این بازی باید به چشم دیگری نگاه کرد. این بازی باید روز یکشنبه برگزار می شد.هر شخص آشنا به مسائل حرفه ای فوتبال می داند که در مدت سه روز، بهتر می توان برای مسابقه بعدی آماده شد." 

این شیوه اعتراضی همه را به یاد اعتراضات ژوزه مورینیو می اندازد. او نیز اغلب از شیوه برنامه ریزی و زمان بندی مسابقات فوتبال در انگلستان گلایه دارد.گل اول بازي به روند گلزني هاي خود ادامه داد.



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

دل‌پیرو کاپیتان اسبق تیم فوتبال یوونتو که د رحال حاضر در تیم دلهی دیناموس در هند فعالیت می‌کند گفت: حضور در فوتبال هند برای من به منزله شروع یک پروژه جدی بود. درحال حاضر در حدود چهار هفته از حضور من د رهند می‌گذرد و به تازگی رقابت‌های سوپر لیگ شروع شده  است. من در تیمی حضور دارم  که به خوبی می‌داند چگونه بازی کند و به پیروزی برسد. 

در این تیم همه از وظایف خود آگاهی دارند و همین کار ما را برای رسیدن به اهداف وبرنامه‌هایمان آسان‌تر می‌کند. من در اینجا بازیکنان بسیار خوبی دیدم. آنها در تمرینات صددرصد  حاضر می‌شوند و همین موضوع زمینه لازم را برای موفقیت این تیم در این فصل فراهم خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

آلوارو آربلوا شب گذشته در مقابل تيم سابقش ليورپول، 90 دقيقه براي رئال مادريد بازي کرد و نمايش خوبي نيز ارائه داد. مدافع راست رئال با وجود حضور ثابت در مقابل تیم سابقش، معتقد است که شانس اندکی برای حضور در ال کلاسیکو خواهد داشت. وی به "ال لارگرو" گفت:" بازی در مقابل لیورپول و در آنفیلد، برای من حس عجیبی داشت. فکر نمی کردم روزی مقابل این تیم قراربگیرم. با این حال موفق شدیم تا در این بازی به پیروزی برسیم و از نمایش خودم نیز راضی هستم. با این حال واقع بینم.فکر نمی کنم با توجه به عقاید آنچلوتی و آنچه در این مدت رخ داده، از من در ال کلاسیکو استفاده شود و دنی کارواخال بصورت ثابت بازی خواهد کرد." 

آربلوا در پاسخ به این سوال که ممکن است در صورت جلو بودن رئال، در نیمه دوم برای دفاع کردن به میدان بروید، گفت:" این هم خوب است.اگر به من بگویند که تو در این بازی حضور نداری ولی رئال پیروز می شود هم راضی خواهم بود.شک ندارم که هوادارانمان به بهترین شکل از ما حمایت خواهند کرد."



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
تنها یک روز ديگر به حساس ترين و جذاب ترين رقابت باشگاهي دنيا وقت باقيست. روز شنبه در ورزشگاه برنابئو دو تيم رئال مادريد و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت.ديداري که بارسا چشم به هنرنمايي اينيستا در آن دارد.به گزارش "ورزش سه"، به همین منظور در پایان تمرین صبح بارسلونا، آندرس اینیستا در نشستی خبری حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد :

ال کلاسیکو 

بازی کردن در زمین رئال هرگز آسان نیست. مشکل بتوان گفت که در این بازی چه اتفاقی می افتد. جزئیات تعیین کننده نتجیه نهایی خواهد بود. در هر لحظه ممکن است که یک تیم پیش بیفتد.باید از نقاط قوتمان به خوبی استفاده کنیم. می خواهیم یک بازی خوب را مقابل رئال انجام داده و برنده میدان شویم.

استراتژی بارسا

این یک نبرد فوتبالی است. برای پیروزی بر رئال باید از هر لحاظ از این تیم برتر باشیم.اگر بیل در این بازی حضور نداشته باشد، شیوه بازی آنها تا حدی تغییر خواهد کرد اما روی شیوه بازی ما تاثیری نمی گذارد و برایمان مهم نیست.رئال سعی می کند تا کنترل توپ را در اختیار داشته باشد و در اندیشه استفاده از ضد حملات است.ما هم در جستجوی گرفتن مالکیت توپ هستیم چرا که اینگونه از بروز خطرات زیاد جلوگیری می کنیم.

سوارز

از روز اولی که به تمرینات اضافه شد شرایط بهتری دارد. با این حال برای هر فوتبالیستی دوری از میادین به مدت طولانی آزاردهنده است.

گلایه رونالدو از زمان برگزاری ال کلاسیکو

باید به تقویم مسابقات احترام گذاشت و این مساله را پذیرفت.ممکن است نتیجه به نفع هر تیمی رقم بخورد.

برتری بر رئال و ایجاد فاصله هفت امتیازی


باید با ذهنیت پیروزی به برنابئو برویم اما نباید به این مساله فکر کنیم که از آنها برتریم. هر اتفاقی ممکن است بیفتد. بخواهیم به این مساله فکر کنیم دچار اشتباه شده ایم.

لوئیس انریکه

از تمرین کردن زیر نظر انریکه و بودن در کنار هم تیمی هایم لذت می برم. فقط می خواهم به روند رو به رشدم ادامه داده و به بهترین فرمم برسم.


:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
عدم امضای قرارداد بین دو باشگاه پرسپولیس و رئال‌مادرید برای برگزاری بازی دوستانه باعث شده تا باشگاه اسپانیایی در قبال لغو این بازی سکوت کند. باشگاه رئال مادرید در این رابطه سکوت کرده و روابط عمومی باشگاه نیز با توجه به عدم امضای قرارداد هیچ اطلاعی از آن ندارد.
از سوی دیگر هیأت مدیره این باشگاه نیز از لغو یا برگزاری آن بی‌اطلاع است. باشگاه رئال‌مادرید با توجه به اینکه این مذاکرات بر سر مسائل سیاسی به بن‌بست رسیده، از اظهارنظر درباره آن خودداری می‌کند چرا که باشگاه را یک مجموعه ورزشی می‌داند نه سیاسی. گفتنی است در شرایطی که مذاکرات رئال‌مادرید با باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی دوستانه جدی شده بود، حضور یک جاسوس عامل موساد در تیم مذاکره‌کننده باعث شد تا پرسپولیس از ادامه پیگیری این بازی خودداری کند.


:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

 برخي معتقدند ادامه حضور دايي روي نيمكت سرخپوشان مي‌توانست وضعيت اين تيم را بهتر كند، هر چند كه محمد دايي برادر شهريار چندان دوست ندارد در اين خصوص حرف بزند. او در مورد اين موضوع مي‌گويد: «من دوست ندارم در مورد اين مسائل حرف بزنم. فقط بايد بگويم براي پرسپوليس آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم در بازي‌هاي آينده همه چيز تغيير كند.»

 

چند روز پيش در مراسم افتتاحيه مغازه دايي، برخي خبرنگاران در مورد نفرين شهريار سؤال كردند كه با واكنش سرمربي سابق پرسپوليس مواجه شد. حالا برادر دايي در اين خصوص مي‌گويد: «نفرين ديگر چيست، اين حرف‌ها اصلاً معني ندارد. موفقيت پرسپوليس آرزوي ماست و دعا مي‌كنيم اين تيم بهترين نتايج را بگيرد. وقتي در اين تيم نيستيم دليلي ندارد كه بد پرسپوليس را بخواهيم. ما عاشق پرسپوليس هستيم و براي موفقيت اين تيم دعا مي‌كنيم.»

 

خيلي‌ها معتقدند پرسپوليس امسال از لحاظ مصدوميت و محروميت بازيكنان خيلي بدشانس بود. دايي در اين خصوص هم حرف مي‌زند: «پرسپوليس واقعاً امسال بدشانس بود و نمي‌دانم چرا اينقدر بدشانسي آورد. به نظر من پرسپوليس بازيكنان بسيار خوبي دارد كه مي‌توانند اين شرايط را تغيير دهند. از طرفي اين امكان هم وجود دارد كه تيم تقويت شود تا براي بازي‌هاي نيم‌فصل دوم شرايط بهتري پيدا كند. من براي پرسپوليس از صميم قلب آرزوي موفقيت دارم و اميدوارم هواداران اين تيم در آينده خوشحال باشند.»

 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
"کارلس رکساچ"، مربي و بازيکن اسبق بارسا امروز در "Desafio Nacex"، جاييکه بازيکنان قديمي رئال،بارسا و اتلتيکو گردهم آمده بودند،در مورد ال کلاسيکو صحبت کرد.
 رکساچ با اشاره به اهمیت بسیار زیاد این ال کلاسیکو گفت که البته نتیجه نهایی این بازی تعیین کننده قهرمان فصل نخواهد بود . رکساچ گفت:" نمی دانم مسی در این بازی چند گل می زند اما شک ندارم که او در این بازی یا با رکورد زارا برابری می کند یا این رکورد را می شکند. این ال کلاسیکو بسیار مهم است و به مانند بازی های قبلی هر اتفاقی ممکن است در آن رخ دهد.هر دو تیم در بهترین شرایط به سر می برند و البته هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقیست." 

وی ادامه داد:"بارسا تا اینجا در لالیگا گلی دریافت نکرده اما واقعیت این است که هیچ کدام از تیم هایی که مقابل این تیم قرار گرفته اند، خط حمله ای مانند رئال نداشته اند. خط دفاع بارسا با مهاجمینی همچون مهاجمین رئال روبرو نشده و هنوز امتحان واقعی خود را پس نداده است." 

رکساچ در ادامه صحبت های خود به لیونل مسی و رونالدو اشاره کرد و گفت:" تا اینجا مسی در دادن پاس گل بهتر از گلزنی عمل کرده، هرچند که گل های زیادی هم زده است.درآن سو، رونالدو در بهترین دوران ورزشی خود به سر می برد و به راحتی هر چه تمام تر گل می زند. برخی گل های او باورنکردنی هستند.او چه به لحاظ ذهنی و چه فیزیکی در بهترین فرم به سر می برد."  

سرمربی سابق بارسا همچنین در پاسخ به سوالی در مورد علت سرپیچی مسی از تعویض شدن در بازی مقابل ایبار عنوان داشت:" شکی نیست که هیچ بازیکنی از تعویض شدن خوشش نمی آید.به هر حال باید از این موضوع گذر کرد. شب گذشته هم دیدیم که آنچلوتی، رونالدو را تعویض کرد. هر ستاره ای می تواند در یک بازی فوتبال تعویض شود."

در انتها رکساچ رقم خوردن نتیجه مساوی بدون گل در بازی روز شنبه را بخاطر حضور مهاجمین سطح اول دنیا در این دو تیم غیر ممکن خواند و همچنین از غیبت بیل به عنوان موضوعی که رئال نمی تواند نگرانش باشد اشاره کرد.رکساچ معتقد است که کهکشانی ها جایگزینان بسیار خوبی برای او در اختیار دارند.
 
 
 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
ديگو کاستا در بازگشت از اردوي تيم ملي اسپانيا به دليل مصدوميت دو بازي چلسي مقابل پالاس و ماريبور را از دست داد و حالا خبر مي رسد که او به يک ويروس عجيب نيز مبتلا شده است.این ویروس عجیب، باعث بروز درد شدید در ناحیه شکم و معده کاستا شده و به همین دلیل او به سرعت به بیمارستان منتقل و در حال حاضر بستری است. به گفته پزشکان، او باید سه روز تحت نظر باشد. 

منابع انگلیسی از عدم حضور قطعی او در مقابل منچستریونایتد خبر داده اند. شب گذشته مورینیو نیز در نشست خبری پس از بازی با ماریبور گفته بود که باور ندارد کاستا بتواند چلسی را در مقابل یونایتد همراهی کند.


:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
 
باشگاه منچستر سيتي از همين الان براي آينده در حال برنامه ريزي است و در برنامه هاي اين تيم يحيي توره جايي ندارد.
نشریه مترو امروز ادعا کرد که یحیی توره که پیشنهادهایی جدی از پاریس سنت ژرمن و موناکو دریافت داشته، به احتمال فراوان فصل بعد از این تیم خواهد رفت و مسئولان سیتی برای جانشینی او روی مسوت اوزیل نظر دارند. 

"پیگرینی"، سرمربی منچسترسیتی، به شدت به سبک بازی اوزیل علاقمند است و از مدیران باشگاه درخواست کرده تا باب مذاکره با این بازیکن را باز کنند. منچسترسیتی حاضر است تا برای خرید این بازیکن آلمانی باشگاه آرسنال، مبلغ 40.5 میلیون یورو هزینه کند. 

طبق ادعای این نشریه، اوزیل که این روزها مصدوم است، چندان علاقه ای به ماندن در آرسنال ندارد و احتمالا از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد.


:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
طرفداری - مهاجم گلزن باشگاه چلسی پس از دریافت درمان های اولیه، از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش بی بی سی، دیگو کوستا از بیمارستان مرخص شد. تایید شده است که وی در روزهای بازگشت از هفته بازی های ملی، با درد شدیدی از ناحیه معده دست و پنجه نرم می کرده است. کوستا همچنین مصدومیتی از ناحیه ران را از بازی های اسپانیا در مقدماتی یورو 2016، با خود به لندن آورد.

او در پیروزی شش بر صفر چلسی در برابر ماریبور اسلوونی غایب بود. حضور این مهاجم بیست و شش ساله در جدال حساس یک شنبه با منچستر یونایتد، در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. گفته می شود شرایط وی رو به بهبودی است.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
به گزارش خبرگزاری شبکه خبر به نقل از مهر، لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای و جدید تیم فوتبال بارسلونا به دلیل گاز گرفتن جورجیو کیه لینی مهاجم تیم ملی ایتالیا در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل چهار ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شده است.

محرومیت سوارز دقیقا در شب نخستین دیدار رئال مادرید و بارسلونا که 26 اکتبر در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار می شود به پایان می رسد، اما با توجه به این که محرومیت مهاجم پیشین لیورپول شامل حتی تمرین کردن با بقیه بازیکنان هم می شود احتمالا سوارز دیدار مقابل رئال را از دست خواهد داد.

اما اگر فرجام خواهی سوارز در دادگاه عالی ورزش به نتیجه برسد این بازیکن می تواند در دیدار نخست فصل مقابل الچه به میدان برود.

اتلتیکومادرید مدافع عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا در نخستین دیدار فصل در خانه رایووایکانو به میدان می روند، بارسلونا در خانه میزبان الچه خواهد بود و رئال مادرید هم در سانتیاگوبرنابئو به مصاف تیم تازه صعود کرده کوردوبا می رود.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
پس از شروع بد ايکر کاسياس در اين فصل و پذيرش گل هاي زياد از روي ضربات ارسالي از کناردخیا که در سال 2011 از اتلتیکو راهی منچستر یونایتد شد، در چند فصل اخیر توانسته اعتماد هواداران یونایتد را به خود جلب کند. او امروز در مصاحبه با نشریه کیکر، ضمن تکذیب شایعات اخیر گفت:" در حال حاضر در منچستر یونایتد احساس راحتی می کنم. در مورد شایعات اخیر هم باید بگویم که به رئال مادرید نمی روم چرا که منچستریونایتد بهترین باشگاه برای من است."

او در مورد شروع بد یونایتد در این فصل گفت:"طبیعی است که با آمدن یک مربی جدید، نتوانیم شروع خیلی قدرتمندانه ای داشته باشیم. فن خال همیشه می گوید که یونایتد پیشرفت خواهد کرد. شاید در این فصل قهرمان نشویم اما مطمئنم که به لیگ قهرمانان راه پیدا خواهیم کرد.

در ابتدای حضورم در منچستر، فرگوسن همیشه حامی من بود و در مقابل انتقادات از من حمایت می کرد. او در مورد من بسیار صبوری به خرج داد و من مدیون او هستم.امروز به کمک همان انتقادات، دروازه بان بهتری هستم. دروازه بانی، پست حساسی است و یک اشتباه ممکن است نتیجه زحمات کل تیم را به باد بدهد.خوشحالم که در منچستریونایتد به مرحله ثبات رسیده ام."ه ها که به هو شدن او در سانتياگو برنابئو انجاميد، زمزمه هاي جانشيني او توسط دخيا در فصل بعد به گوش رسيد.


:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

رئال مادرید در دیدار برابر لیورپول پیروزی روحیه بخشی را به دست آورد و توانست قرمز پوشان آنفیلد را در خانه با سه گل از پیش رو بردارد تا با روحیه خوبی پای به ال کلاسیکو بگذارد.

 

ایکر کاسیاس سنگربان رئال مادرید از این پیروزی روحیه بخش خوشحال است. او بعد از بازی گفت: بله باید اعتراف کنم که از این پیروزی بزرگ خوشحال هستم. برابر تیم ریشه دار و بزرگی چون لیورپول به پیروزی رسیدیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. ما در مسیر درستی گام برمی داریم و شایسته پیروزی در این دیدار بودیم.

 

او ادامه داد: باید به این روند پیروزی خود ادامه دهیم. ما با هر برنامه و سیستمی که سرمربی تیم بخواهد راضی هستیم. وقتی در سال 1999 برای نخستین بار در لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفتم هرگز پیش بینی نمی کردم که این تعداد بازی را در این رقابت ها به میدان روم. می خواهم از طرفداران لیورپول که برخورد خوبی با ما داشتند تشکر کنم همچنین از طرفداران رئال مادرید که برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه آمدند.

 

کاسیاس درباره ال کلاسیکو هم گفت: در شرایط بسیار خوبی به دیدار حساس برابر بارسلونا می رویم، چرا که در هشت دیدار قبلی خود به پیروزی رسیده ایم. برای کم کردن فاصله امتیازی خود با بارسلونای صدرنشین چاره ای جز پیروزی برابر آنها در دیدار شنبه نخواهیم داشت.

 

کاپیتان رئال مادرید در پایان به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: رونالدو بدون شک در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است. او بهتر از لیونل مسی است.



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

والدز 32 ساله که در پایان فصل گذشته بارسلونا را ترک کرد به تازگی از بند مصدومیت زانو رها شده است. او که تمام دوران فوتبال خود را در تیم کاتالانی گذرانده است و پیشنهادی از موناکو نیز دارد سابقه 20 بازی ملی در تیم اسپانیا دارد در ماه مارس دچار پارگی رباط صلیبی زانوی راست شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرد لوئیس فان خال مربی این تیم به دروازه بان سابق بارسلونا پیشنهاد کرده است برای آمادگی ، با این باشگاه انگلیسی تمرین کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، والدز در مدت 12 سال بازی در بارسلونا با این تیم شش قهرمانی لالیگا و سه قهرمانی جام حذفی را در کارنامه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
هفته دوازدهم لیگ هم پشت سر گذاشته شد و تیم پرآوازه پرسپولیس پنجمین شکست فصل خود را مقابل سایپا پذیرا شد.

این روزها شرایط فنی در پرسپولیس طوری است که حتی در مقابل ضعیف‌ترین تیم لیگ هم نمی‌توان روی سرخپوشان حساب کرد. پرسپولیسی‌ها نه در حمله توان گلزنی دارند و نه در خط دفاع توان گل نخوردن و در خط میانی هم هیچ خلاقیتی در تیم دیده نمی‌شود. نکته اینجاست که درون دروازه هم یک بازی سوشا گل مفت می‌خورد و در یک بازی هم نیلسون گل 30 متری دریافت می‌کند. اگرچه با آمدن درخشان خیلی‌ها گمان می‌کردند که اوضاع برای پرسپولیس کمی رو به راه شود و تجربه بالای این بازیکن قدیمی به کمک سرخپوشان بیاید اما مشکل پرسپولیس اساسی‌تر از آن چیزی بود که درخشان و یا حتی بزرگ‌تر از او بتوانند درمانش کنند.

این مشکل به زمانی برمی‌گردد که علی دایی تیم را بست. مربی سابق پرسپولیس در بالانس کردن تیمش اشتباهات فاحشی داشت و فکر می‌کرد با جوانگرایی دارد کار اصولی انجام می‌دهد غافل از اینکه پرسپولیس جای انجام این کارها نبود و حالا این تیم در تمام نقاط ضعف دارد و به غیر از یکی، دو نفر بازیکن باتجربه و تأثیرگذاری که بتواند در مواقع سخت کارهای بزرگ انجام دهد، دیده نمی‌شود. در حقیقت از همان روز اولی که دایی تیم را بست معلوم بود این تیم برای قهرمانی بالانس نشده و از رقیب دیرینه خود یعنی استقلال فرسنگ‌ها فاصله فنی دارد.

نگاهی به ترکیب استقلال نشان می‌دهد این تیم نه تنها داخل زمین 11 بازیکن با کیفیت، درجه یک و تأثیرگذار دارد بلکه روی نیمکت هم از داشتن ذخیره‌های طلایی سود می‌برد و بازیکنان ذخیره استقلال کمتر از آنها که بازی می‌کنند، نیستند. 3 هفته دیگر دربی سرخابی‌ها برگزار می‌شود. اگرچه این یک قانون نانوشته در دربی است که تیم ضعیف‌تر از قبل بازنده نیست و تیم قوی‌تر صرفاً برنده نمی‌شود اما پرسپولیسی که علی دایی در لیگ چهاردهم بسته این معادله را برهم می‌زند و از لحاظ فنی قطعاً تیم پرسپولیس حریف استقلال پرمهره نخواهد شد. حالا درخشان بیشتر از اینکه نگران وضعیت پرسپولیس در لیگ چهاردهم باشد نگران دربی است.

او می‌داند که حتی اگر تعداد باخت‌های پرسپولیس دو رقمی شود با غلبه بر استقلال دوباره محبوب هواداران خواهد شد. این پرسپولیس به نظر نمی‌رسد که بتواند در دربی کار بزرگی انجام دهد و درخشان هم از حالا غصه دربی را می‌خورد که چه کند تا بازی را مساوی کند یا در بدترین حالت باختی خفیف داشته باشد. درخشان حالا تیمی را از دایی تحویل گرفته که هزار و یک درد دارد. شاید به جرأت بتوان گفت درخشان اگر بتواند 11 بازیکن خود را هم تغییر دهد با تیمش از جای دیگری لنگ خواهد زد هر چند که خود او هم، همه‌جوره مقصر است.



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
المپياکوس در ادامه نتايج درخشانش در ليگ قهرمانان، موفق شد با يک گل يوونتوس را شکستبه گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی ها که در دیدار قبلی شان در چمپیونزلیگ مغلوب اتلتیکو مادرید شده بودند، امیدوار بودند که در دیدار امشب به مسیر پیروزی برگردند اما بار دیگر دست خالی به خانه برگشتند.تک گل این دیدار را پایتیم کاسامی به ثمر رساند. دقیقه 35 بود که اشتباه پیرلو در میانه زمین، المپیاکوس را صاحب موقعیت کرد و در نهایت روی همکاری میتروگلو و دومینگز، این کاسامی بود که با یک ضربه دقیق، دروازه بوفون را باز کرد.
یوونتوسی ها در ادامه تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دادند اما نتوانستند دروازه المپیاکوس را باز کنند تا ادر دیگر دیدار این گروه، اتلتیکو موفق شد با 5 گل مالمو را از پیش رو بردارد. کوکه (48)، مانژوکیچ (61)، گریژمان (63)، گودین (87) و چرچی (90+1)، گل های اتلتیکو را در این دیدار به ثمر رساندند.کنون شرایط برای صعودشان بسیار دشوار شود. بدهد.


:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
تيم ملي فوتبال کشورمان در آخرين رده‌بندي فيفا با هفت پله سقوط در مکان پنجاه و يکم جهان قرار گرفت
به گزارش "ورزش سه"، سایت رسمی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال دنیا در ماه اکتبر2014 را اعلام کرد که براین اساس تیم ملی ایران با هفت پله سقوط و 560 امتیاز در مکان پنجاه و یکم جهان قرار گرفت. شاگردان کارلوس کی‌روش در بین تیم‌های آسیایی صدرنشین هستند.

در رده‌بندی کلی هم تیم ملی آلمان همچنان با 1669 امتیاز صدر این فهرست را در اختیار دارد. بعد از آلمان، تیم‌های آرژانتین و کلمبیا نیز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

رده‌بندی 10 تیم برتر جهان در ماه اکتبر 2014 به شرح زیر است:
1- آلمان با 1669 امتیاز (بدون تغییر)
2- آرژانتین با 1565 امتیاز (بدون تغییر)
3- کلمبیا با 1420 امتیاز (بدون تغییر)
4- بلژیک با 1388 امتیاز (یک پله صعود)
5- هلند با 1375 امتیاز (یک پله سقوط)
6- برزیل با 1307 امتیاز (بدون تغییر)
7- فرانسه با 1191 امتیاز (دو پله صعود)
8- اروگوئه با 1184 امتیاز (یک پله سقوط)
9- پرتغال با 1175 امتیاز (دو پله صعود)
10- اسپانیا با 1119 امتیاز (دو پله سقوط)

همچنین رده‌بندی پنج تیم برتر آسیا در آخرین رده‌بندی فیفا به شرح زیر است:
1- ایران با 560 امتیاز (هفت پله سقوط - پنجاه و یکم جهان)
2- ژاپن با 559 امتیاز (چهار پله سقوط - پنجاه و دوم جهان)
3- ازبکستان با 498 امتیاز (هفت پله سقوط - شصت و پنجم جهان)
4- کره‌جنوبی با 496 امتیاز (سه پله سقوط – شصت‌وششم جهان)
5- اردن با 434 امتیاز (پنج پله سقوط – هفتاد و چهارم جهان)
 
 
 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
مهدي رحمتي اغلب خاطرات خوبي از بازي در تبريز دارد.اين گلر سابق تيم‌ملي‌ که تمرينات تازه اي را براي تداوم در وضعيت مطلوب انجام مي‌ دهد، ديروز در سرماي تبريز فوق العاده کار کرد و بابت اين نمايش به شدت مورد حمله طرفداران تراکتور هم قرار گرفت.رحمتی به دلیل اصلیت آذری همیشه مورد احترام هواداران تراکتور بوده است. دیروز اما کسی متوجه نشد که واقعا بین رحمتی و تراکتوری ها چه رخ داد که آنها اینطور در دقایق طولانی به این محبوب سابق توهین کردند. به جز واکنش های خوب سیدمهدی خبرنگاران تبریزی از اشاره او به طرفداران می‌ گویند اما مسوولان پیکان به شدت این خبر را تکذیب می‌ کنند و می‌ گویند رحمتی هرگز مرتکب خطایی نشد که مستحق این حجم از توهین و شماتت باشد.

به گفته مدیر رسانه ای تیم پیکان گزارش مفصلی از این توهین توسط ناظر بازی تهیه شده که برای تراکتور گران تمام می‌ شود. رحمتی در این بازی فقط یک بار تسلیم شد که آن دفعه هم از روی نقطه پنالتی بود.


:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری
آرسنال در روز تولد آرسن ونگر موفق شد در خانه اندرلخت به پيروزي 2-1 دست پيدا کند. توپچی ها در این دیدار تا آخرین  دقایق بازی را به حریف واگذار کرده بودند که دو گل دیرهنگام، سه امتیاز را نصیب آنها کرد.بازی تا دقیقه 71 بدون گل دنبال شد تا اینکه اندی ناخار، ستاره هندوراسی اندرلخت، روی ارسال دنیس پرائه، با یک ضربه سر دیدنی، دروازه مارتینز را باز کرد.
ونگر بلافاصله دست به تعویض زد و کمپبل و چمبرلین را به جای ولبک و فلامینی راهاما این پایان کار نبود و در اولین دقیقه از وقت های اضافه، لوکاس پودولسکی در شلوغی محوطه جریمه اندرلخت، گل دوم را به ثمر رساند تا آرسنال به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.ی میدان کرد. تغییرات سرمربی فرانسوی سرانجام در دقیقه 89 روی ارسال خوب چمبرز، کیه رون گبیس، با یک ضربه والی تماشایی، نتیجه را به تساوی کشید.


:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سینا مظفری

درحالیکه هنوز جریان بازی درست شکل نگرفته بود و دو تیم در تلاش برای تصاحب توپ و میدان بودند، پی‌یر امریک آوبامیانگ روی حرکت زیبای میختاریان و مارکو رویس موفق شد دورتموند را در دقیقه 6 به گل برساند.
زردپوشان وستفالن در این دقایق بهتر از میزبان عمل می‌کردند و ترک‌ها تنها توانستند یک حمله خطرناک را ترتیب دهند که البته مشت وایدن‌فلر آنها را ناکام گذاشت.
دقیقه 18 باز هم امیختاریان حرکت تمرین‌شده‌ای را آغاز کرد و با همکاری پیژچک یکبار دیگر توپ را به آوبامیانگ رساندند و او توانست در دقیقه 18 گل دوم ژرمن‌ها را وارد دروازه حریف کند.
بعد از این گل یاران دورتموند در تلاش برای آرام کردن بازی بودند، اما گالاتاسرای برای جبران گل‌های خورده به آب و آتش می‌زد.در این دقایق دفاع دورتموند عملکرد قابل قبولی از خود نشان می‌داد.

 

تا اینکه مارکو رویس از فاصله 25 متری یک شوت تماشایی را روانه دروازه گالا کرد که منجر به گل سوم دورتموند شد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم تیم میزبان در تقلا برای تغییر نتیجه به سمت نیمه زمین حریف یورش می‌برد. آنها تا دقیقه 65 تیم برتر میدان بودند ولی حملاتشان ثمری در پی نداشت. در 25 دقیقه پایانی بار دیگر میختاریان، رویس، کاگاوا و اینک ایلکای گوندوگان فرصت‌های گلزنی جدیدی برای دروتموند ایجاد کردند و به این ترتیب ترک‌ها به عقب‌تر رانده شدند.
دقیقه 83 آدریان راموس روی پاس گوندوگان گل چهارم را برای دورتموند به ثمر رساند تا گالاتاسرای چهارتایی شودو بازی با همین نتیجه به پایان رسید.



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 آبان 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد